علي كريمي:هيچكس كم فروشي نمي‌كند

 علي كريمي:هيچكس كم فروشي نمي‌كند




 

 


علي كريمي:هيچكس كم فروشي نمي‌كند


تاریخ : شنبه ،
30 مهر 1390

هواداران پرسپوليس پس از تساوي اين تيم مقابل نفت تهران، اين بار غير از کادر فني، بازيکنان را هم مخاطب خود قرار داده و آنها را بي‌غيرت خواندند. علي کريمي از اين اتفاق راضي نيست.


علي کريمي در گفت و گو با سايت شخصي‌اش عنوان کرد: «قبل از هر چيز بايد از هواداران تشکر کنم که در آن هواي سرد به استاديوم آمدند و متاسفانه ما باز هم شرمنده‌اشان شديم. آنها نسبت به من لطف داشتند، اما اگر به اعتقاد اين عزيزان بازيکنان پرسپوليس بي‌غيرت هستند، پس من هم که بازيکن اين تيم هستم بي‌غيرت هستم.»


وي در ادامه اظهار کرد: «هواداران مطمئن باشند که هيچکدام از بازيکنان کم فروشي نمي‌کنند چون آنها هم با اين نتايج، موقعيت‌هاي خود را هم از دست مي‌دهند. من به عنوان بازيکن پرسپوليس انتظار دارم که آنها مثل بازي با نفت آبادان، 90 دقيقه تيشمان را تشويق کنند و شک نکنند که اين حاشيه‌ها و تکرار آن، فقط و فقط باعث تضعيف روحيه آنها و از بين رفتن تمرکزشان مي‌شود. هواداران مطمئن باشند که ما هم مثل آنها ناراحت هستيم.»

کريمي در مورد ادعاي استيلي مبني بر صحبت هاي محمدپنجعلي درباره مذاکره با بعضي گزينه ها گفت: «من در حيطه مديريت دخالت نمي‌کنم، اما اگر صحبت‌ها همسو باشد همانطور که مديرعامل محترم خواسته از طرف سخنگو انجام شود، حاشيه‌ها کمتر خواهد شد. آقاي پنجعلي پيشکسوت باشگاه هستند و احترامشان واجب است، اما مذاکره با مربي تيم ديگري که درحال حاضر مشغول به کار است، اصلا"حرفه‌اي نيست. ايشان مديرتيمهاي پايه هستند و بايد رفتارشان براي نوجوانان الگو باشد. صحبتهاي او قبل از تصميم مديريت باشگاه فقط حاشيه‌ها را افزايش مي‌دهد. به هرحال باشگاه مديرعامل دارد و معمولا" تصميمات پس از نهايي شدن در هيئت مديره علني مي‌شود.»


وي در مورد عملکرد استيلي گفت:‌ «وقتي بازيکن به لحاظ روحي آماده نباشد و هر لحظه منتظر شنيدن صداي اعتراض سکوها باشد، در زمين هم کارآيي لازم را نخواهد داشت و مربي تيم هر چقدر هم روي مسائل تاکتيکي کار کند تاثير آنچناني ندارد. چطور وقتي تيم برنده مي‌شود اين بازيکنان هستندکه اين برد را به دست آوردند، اما وقتي مي‌بازيم، مقصر باخت را مربي مي‌دانند. متاسفانه يکسري بازيکنان درفصل گذشته هر باختي را به خود نسبت مي‌دادند، اما الان سکوت مي‌کنند. به هرحال اگر آقاي استيلي هم برود، اما حاشيه باقي بماند، شرايط همين خواهد بود.»


کريمي در ادامه افزود: «هواداران واقعي و فهيم پرسپوليس نبايد اجازه دهند که در روي سکوها چنددستگي به وجود بيايد. آنها يک بار در بازي با نفت آبادان نتيجه تشويق کردن تيمشان را تا دقيقه 90 تجربه کردند و اميدوارم از اين به بعد هم اينطور باشد. ما بازيکنان هم داخل زمين تمام تلاشمان را به کار مي‌گيريم.»


کريمي در پايان در ارتباط با مصدوميتش گفت: «مصدوميت من طوري است که بايد تا بهبودي کامل صبر کنم و اگر زودتر از زمان مقرر برگردم امکان تشديد مصدوميت و طولاني تر شدن مصدوميتم مي‌شود.»


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل